عجیب ترین راهکارها برای درمان سرما خوردگی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عجیب ترین راهکارها برای درمان سرما خوردگی
نوشته شده در سه شنبه 17 فروردين 1395
بازدید : 304
نویسنده : seyed hassan

فصل، فصل عطسه است و سرفه و دستمال کاغذی! برایتان کلی راهکار خوب

(غیر از آب پرتقال و لیمو شیرین!)

نوشته ایم که می توانند قدرت سیستم ایمنی تان را بالا ببرند.

 

1-     1- با پروبیوتیک ها دوست شوید!

اسم «پروبیوتیک» را به خصوص طی چند سال اخیر زیاد شنیده ایم. پروبیوتیک ها باکتری های مفیدی هستند که باعث تخمیر مواد غذایی شده و در ماست پیدا می شوند. این باکتری های مفید احتمال ابتلای افراد به سرماخوردگی و مشکلات تنفسی را کم می کنند. تحقیقاتی که بین 3451 شرکت کننده انجام شد در نهایت نشان داد آنهایی که از پروبیوتیک ها استفاده کرده بودند، 47 درصد کمتر از بقیه به مشکلات تنفسی دچار شدند. اخیرا تحقیقاتی هم در حال انجام شدن است که احتمال می دهند پروبیوتیک ها میزان کلسترول خون را هم پایین می آورند.

 

2- رفیق باز باشید!

تحقیقات نشان داده اند افرادی که روابط اجتماعی قوی تری نسبت به سایرین دارند سیستم ایمنی بدنشان قوی تر است. ممکن است هر کدام از ما دوستان زیادی داشته باشیم اما روباط دنیای امروز مانع دیدار و صحبت کردن رو در رو می شود. همین الان که در حال خواندن این مطلب هستید با خودتان فکر کنید چند وقت است که حتی برای خوردن چای هم دوست نزدیکتان را ندیده اید؟ دوستان شما می توانند به قدرت دفاعی شما کمک کنند. پس تا جایی که می توانید رابطه تان را با آنها حفظ و تقویت کنید. اگر سن تان بالا رفته و دوستی ندارید در کلاس های مورد علاقه تان شرکت کنید یا داوطلب کارهای خیریه شوید و از این طریق دوست و آشنا پیدا کنید. در نتیجه این کارها 50 درصد بیشتر از آنهایی که منزوی هستند از بیماری ها قسر در می روید




:: موضوعات مرتبط: علمی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: